OFERIR PROPIETATS
Venda i Lloguer
OFERIR PROPIETATS
Venda i Lloguer
Perquè vendre el seu immoble amb nosaltres?
Perquè sabem el que necessita.
Vol vendre el seu immoble al millor preu, de manera àgil i amb les millors garanties?
Som professionals i volem oferir-li la tranquil·litat que necessita per optimitzar els resultats de la seva venda.
Treballem professionalment, coneixem el mercat actual de la nostra zona, som especialistes amb màrqueting immobiliari, disposem de les eines tècniques i la formació continuada necessària per ser resolutius i vetllar sempre pels seus interessos, mantenim un contacte directe amb el nostre client per oferir-li el coneixement dels passos que realitzem en la promoció, negociació i formalització de la venda del seu immoble. Per això, i molt més volem ser el seu agent immobiliari de confiança.
QUE ENS FA DESTACAR?
VISIBILITAT:
La nostra magnífica ubicació, disposant d’un punt d’atenció al client cèntric, amb un ampli aparador, en un espai molt concorregut diàriament per la particularitat de la zona, amb fàcil aparcament, accessible, i en vell mig del centre neuràlgic de tots els esdeveniments i festivitats que concorren a la nostra ciutat; tot això és el que fa coincidir als nostres clients, que el seu immoble està al millor aparador immobiliari de la nostra ciutat.
MÀRQUETING:
Volem valorar la importància del concepte màrqueting en el nostre sector, essent especialistes en màrqueting immobiliari i amb molt respecte a la importància del màrqueting online al dia a dia de la nostra societat, vetllem per una potenciar les xarxes socials, portals immobiliaris, la pàgina web i totes les eines que aquest món tecnològic ens posa a l’abast, i que amb un bon ús permeten arribar de forma exponencial a clients potencials.
PROFESSIONALITAT:
Els nostres clients coincideixen en que som bons professionals, exclusius, exigents amb nosaltres mateixos, per oferir un tracte únic, i realitzar una operació rodona amb tots els factors a contemplar. El nostre objectiu és ser resolutius i eficients en totes i cadascuna de les operacions.
PERSONALITAT:
La nostra missió va en conjunt amb un valor humà molt important, amb transparència lleialtat, honestedat i l’eficiència, volem guanyar-nos la seva confiança amb la feina ben feta.
PREU:
Som econòmicament parlant altament competitius i transparents en el nostre entorn, oferint als nostres clients unes de les millors condicions que es poden trobar a la nostra zona.
ASSESSORAMENT:
Volem posar el nostre coneixement a la seva mà des d’un inici, realitzant-li una valoració professional gratuïta basada en el coneixement del mercat actual que ens ajudarà conjuntament a decidir el preu de venda a promocionar el seu immoble.
Esperem que la seva confiança sigui la nostra experiència.
ELS NOSTRES CONSELLS AL VENEDOR:
1 ASSESSORAMENT PERSONALITZAT: No totes les vendes d’immobles, ni tots els productes, ni tots els clients són iguals. És per això que no es pot aplicar el mateix mètode ni la mateixa promoció per la venda de tots els immobles. Vendre un immoble va molt més enllà de fer unes fotografies i publicar-les a un portal immobiliari. El nostre consell es que l’assessori personalment per un professional, fet que ens permetrà analitzar el seu cas concretament i millorar les possibilitats d’èxit de la seva operació.
2 TROBAR EL PREU JUST: Al posar a la venda un immoble, la clau és marcar el valor de mercat just en cada moment. És per això que trobar el preu òptim és la peça que fa encaixar una venda. Nosaltres l’assessorarem fent una valoració professional gratuïta basada en el coneixement del mercat actual que l’ajudarà a decidir el preu de venda a promocionar.
3 REALITZAR UNA CORRECTA PROMOCIÓ: Estudiar la viabilitat de l’immoble, el perfil comprador, els punts forts i febles del producte i fer una bona promoció requereix realitzar un bon estudi previ de màrqueting per aconseguir potenciar al màxim l’èxit de la campanya promocional. Estem especialitzats en màrqueting, el que ens permet realitzar amb profunditat aquest anàlisis i assessorar-lo en l’estratègia comercial a aplicar.
4 PROFESSIONALITAT I CONEIXEMENTS APLICATS: Realitzar un estudi correcte de la situació de l’immoble, validar la documentació disponible i necessària per efectuar la venda, realitzar les comprovacions cadastrals i registrals i tota la burocràcia i intermediació que la operació requereix, és una tasca complexa, de gran responsabilitat i que si es realitzada per un professional qualificat aporta absoluta tranquil·litat a ambdues parts. Tenim aquests coneixements, amb una formació continuada i formant part del col·lectiu de renom API, el que ens recolza, amb totes les cobertures de responsabilitat, el que ens permet mitjançant la nostra experiència a realitzar una operació totalment exitosa.
5 CONTACTE DIRECTE I INFORMACIÓ CONSTANT: Valorem per sobre de tot la confiança que una transacció immobiliària genera entre el client i l’agent, i som conscients que aquesta s’aconsegueix informant en tot moment al client de les tasques, comunicacions i accions que es realitzen. Per nosaltres mantenir al client al dia, genera la creació d’un vincle i una coordinació en el treball que enriqueix la relació de confiança constant i el bon treball. És per això que li informarem de totes les gestions realitzades i estarem en tot moment a la seva disposició per acompanyar-lo en aquest camí, aportant-li informes de les visites realitzades, la promoció efectuada, els resultats d’aquestes i les possibles millores en la promoció del seu immoble per aconseguir la nostra meta, vendre el seu immoble.
6 MOSTRAR EL QUE EL CLIENT VOL VEURE: La nostra experiència ens mostra un llarg camí de situacions i vivències en visites dels nostres clients a immobles. És per això que l’ajudarem a marcar conjuntament les pautes per disposar del seu immoble de la forma adequada perquè el client el pugui valorar més positivament. Evitarem també amb això fer despeses innecessàries i trobar opcions per tal que el seu immoble guanyi valor de cara al comprador.
7 NEGOCIACIÓ I MEDIACIÓ: Realitzar una negociació entre client comprador i venedor és complex per la implicació personal i subjectiva que poden disposar cadascuna de les parts, és per això que realitzar aquestes funcions desde un punt de vista objectiu, extern i professional facilita les tasques de mediació, com són la realització de les visites, estudi de possibilitats, assessorament sobre possibles despeses i finançament, comprovacions tècniques i legals, i altres possibles dubtes. També respecte a possibles negociacions de preus i condicions, la tasca externa augmenta les possibilitats d’obtenció d’un punt d’acord per coneixement dels límits de les parts, amb la finalitat única de tancar l’operació amb l’acceptació de comprador i venedor.
8 FORMALITZACIÓ DE LA VENDA: En el moment que hi ha acord de formalització entre les parts, resta tota la part de programació de la firma, organització de les parts implicades, comprovacions registrals, i tots els tràmits burocràtics per portar a terme la firma sense sorpreses. Amb la presència d’un intermediari profesional aquesta part queda resolta amb la tranquil·litat de les dues parts.
9 POSTVENDA: Una vegada s’ha realitzat la formalització de la compravenda davant notari, resten algunes gestions pròpies de la operació com son els canvis de titularitat i altes de subministraments, entrega de escriptures, liquidació d’impostos,… entre altres tràmits. Aquesta gestió serà facilitada per l’agent immobiliari, evitant cap perjudici per una part que no correspongui.
10 ÈXIT: La nostra missió principal és que cadascuna de les operacions que formen part del nostre treball diari siguin un èxit, i ens serveixin per aconseguir noves operacions. Per això vetllem per la cura dels nostres clients, per protegir els seus interessos, per guanyar-nos la seva confiança, la seva tranquil·litat i la nostra recomanació.
LA VEU DE L’EXPERIÈNCIA:
La nostra experiència parla:
El 85% dels pisos promocionats a la nostra immobiliària s’han venut en menys de 45 dies des de la seva promoció. (dades febrer del 2019).
El 70% dels immobles venuts a la nostra immobiliària s’han venut a la primera visita (dades febrer del 2019) – disposem d’una àmplia cartera de clients compradors en actiu, amb el que quan entrem un immoble el primer pas és efectuar un creuament de dades amb la nostra cartera de client i promocionar-lo als clients potencials que coincideixen amb la búsqueda.
LI LLOGUEM EL SEU IMMOBLE A COST ZERO (0€)!
Captem immobles de lloguer per alta demanda actual.
Perquè som professionals disposant d’una formació continuada que ens permet millorar dia a dia en la nostra feina i adaptant-nos als canvis que pateix la societat.
Perquè actualitzem el nostre contingut adaptant-lo a la legislació vigent en cada moment, evitant així possibles perjudicis, i vetllant per la seguretat dels nostres clients.
Perquè li valorem el seu immoble gratuïtament al entrar-lo de lloguer, el que li permet disposar d’una informació contrastada i oferir-lo al mercat a un valor competitiu.
Perquè l’assessorem de tota la documentació, en tot moment dels passos a seguir, la metodologia habitual, la documentació que es requereix.
Perquè aquesta gestió no li suposarà cap cost econòmic, és l’arrendatari qui assumirà les despeses de la gestió de l’arrendament de l’immoble i la realització del contracte.
Perquè realitzem de manera fàcil i eficient les comprovacions de solvència dels arrendataris, intentant aportar-li tota la informació que precisi abans de prendre una decisió sobre l’acceptació, i el guiem i acompanyem en aquest procés.
Perquè ens encarreguem de recollir tota la documentació necessària, els tràmits burocràtics abans i durant el contracte d’arrendament, i realitzant les gestions que precisin l’obtenció de possibles documents pendents.
Perquè som el nexe de connexió entre arrendatari i arrendador, mediant els possibles punts febles i de conflicte i assessorant en cada moment a les dues parts a fi de facilitar el contacte.
Perquè disposem del servei i l’assessorament per oferir-li tranquil·litat absoluta com a propietari d’un immoble arrendat.